13 Ocak 2010 Çarşamba

Bırak Şiirim Yarım Kalsın.




Uzağımdasın biliyorum hem de çok uzağımda,
Sevmeye çalıştığım an kaybedeceğim seni,
Yaklaşsam ayrılık, sevsem hüzünsün bana.
Sana gelmek için, ayı söndürüyorum gecemden,
Çakmağımla yakıyorum yıldızları tek tek.
Yine de sen gibi parlak değiller,
Saramıyor ışıkları sen gibi yüreğimin çeperini.
Sensiz yollarımdaki cam kırıkları,
Yürürken kalbimi kanatıyor sızım sızım,
Sen bende gizli bir iç kanamasısıydın farkedemediğim.
Dikenli tellerle çevrelenmiş hayaller,
Vuslat yorgunu düş kırıklarımla sana geliyorken,
Vazgeçmelerim var senden habersiz..
Biliyorum menzilin sonundasın,
Sana varmalı artık yollarım,
Benden vazgeçmeliyim, ah kahrolası ene'm!..
Adımlarım sana yürümeli,
Yürüyorum...Derken geri çark ediyorum, üzgünüm,
Ben bir senden korkuyorum, Bir de yasak elmadan...
Bakma öyle bana uzağım ben sana hem de çok.
Sevme öyle beni canın yanar, sana acırım.
Ellerimde sahte parmak izleri,
Sana tanınmamak için maskeliyim ben.
Daha yeni çıktım savaştan,
Mağlubiyetim var, aşkta kaybettim.
Gözbebeklerim sana esir düşecekken,
Başka bir körpe zindanda mahpus artık.
Veremem sana el değmemiş bir sevda isteme benden,
Sana çıkmaz yollardayım ben.
Aydınlığa kapalı tarafımdan bakarken,
Sevmeye namüsait yüreğimle,
Dilim de lâl suskunum.
Karanlıklarda açan sevda çiçeğim,
Sevmelerimin yasaklı mahkumu,
Heryeri sükut ettirdin içimde.
Belki de bu acıyı seviyorum ben sende,
Bilmiyorum....
Bir bıçak gibisin tenime sapladığım.
Battıkça acı veriyorsun santim santim,
Çıkartmaya çalıştıkça kanıyor yaram.
Hadi bitir işimi çok uzattın.
Kalemimden azat et beni gideyim.
Bırak şiirim yarım kalsın...

23 06 2008 01 20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder