6 Ocak 2010 Çarşamba














Düş/tün..Elveda..

İlk değen gözlerimdi gözlerine,
Sonrasında aklıma takılan bir gonca güldün.
Sen bana düş/tün.
Ben baktıkça gözlerine
Alamadıkça kendimi senden,
Uzaklaştım bütün kederlerimden.
Ellerin ellerime kelepçeliydi
Ve Ben sen de hapis yattım ,
Yarı açık gönül bahçende,
Seve seve, güle oynaya hem de.
Müebbet isterdim cezamı ,
Sense beraatimi verdin aşkından.
Haberi veren ilk gardiyana küs/tüm.
Soğuk parmaklıklara astım ismini.
Duvara kazıdım bir çatalın ucuyla,
Aşkımı dilimin döndüğünce.
Çıkınca ne yaparım ben sensiz?..
Nerde avuturum sensiz avuçlarımı?..
Bilmiyorum, bilmek/te istemiyorum.
Ağzımda tıkılı kaldı sana kelimeler,
Veremediğim buse dondu dudağımda.
Üşüyen ölü gibiyim musalla taşında.
Örtseydin bari sevgimizin üstünü.
Ölürmüydün sanki açılmayan goncam?.
Sevgimizin yaşadıklarımızın hatrına.
Ne renk olur sensiz çiçeklerin rengi?
Ya şarkılar ne anlam ifade ederki,
Sahildeki taşlarda oturan sevgililere..
Gözümden bir damlaydın düş/tün..
Dilimden düş/tün..
Derken…
Sen bir düş/tün..
Kavuşamadık rüya da bile senle.
***
Mevsim kış - soğuk
Aylardan uzayan zemheri
Günlerden acı ertesi
Elveda… ..

17 02 2008

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder